onsdag den 30. april 2014

Dåbskort til en lille dreng.

Der er lidt stille her på bloggen i disse dage, for jeg har nemlig rigtigt travlt med at passe mit vikarjob i verdens bedste børnehave, men jeg håber at I alligevel har lyst til at kigge forbi en gang imellem. 

Jeg fik en bestilling på et dåbskort til en lille dreng og da jeg netop havde fået fingrene i en skøn die fra Marianne skulle den da prøves af... 
Jeg besluttede, som ofte før, at hele kortet skulle laves af papir fra Karen Marie klip fordi jeg synes at de klare farver gør sig rigtigt godt specielt på "børnekort".Karen Marie klip, mere Karen Marie.


Jeg fik endnu engang brug for min skønne envelope punch da mit kort fik en størrelsen som ikke lige passede til en normal kuvert. 
Desuden synes jeg at det er en sjov detalje, at kunne lave en kuvert, som passer perfekt i både farve og størrelse til det kort jeg skal aflevere.
Det fine stempel er fra Hobbyline og jeg er vild med at der er 8 forskellige tekster i samme stil så man let kan finde et stempel der passer til lejligheden.
Toppen af kortets dekoration er lavet med den skønne die fra Marianne Design og selvom den har meget tynde og fine detaljer er den nem at arbejde med. 
Som en ekstra finish har jeg leget lidt med en lille bitte smule Stickles.

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil

2 kommentarer: