søndag den 4. maj 2014

En dag på stranden


For nogle år siden begyndte min mand og jeg, at lege med en foto-app, som hedder Hipstamatic, på vores iphones og vi er vilde med de fantastiske resultater som det giver.
Her har jeg lige fundet et skønt billede af min yngste, som har fordybet sig i strandens hemmeligheder.
Han var faktisk så koncentreret, at han slet ikke opdagede, at han blev fotograferet og det synes jeg ofte giver de fineste billeder.


Jeg har leget lidt med farverne fra selve billedet og da Hipstamatic'en kan lave den lidt grove hvide kant/ramme omkring selve motivet har jeg valgt ikke, at skære denne af som jeg ellers normalt ville gøre.
Den lidt sjove støvede bund på LOet er (selvfølgelig :-)) fra American Crafts og det samme gælder den mørkeblå. Jeg har leget lidt med en stor Die og jeg må desværre tilstå at jeg simpelthen ikke kan huske hvor den er fra...beklager!!!
og så ellers lidt Chips :-) Det er godt at de ikke feder for jeg bruger dem sørme tit:-)

Jeg har, som ofte før, forsøgt ikke at overpynte mit LO, da jeg gerne vil holde det forholdsvis lille billede i fokus.

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar