torsdag den 15. maj 2014

Nyt legetøj....

Jubiiii jeg har fået nyt legetøj og jeg elsker den!!!!!!

Jeg har simpelthen været så heldig at få fingrene i den lækreste lille standsemaskine fra Spellbinders.
Den er let, kompakt og som skrevet ganske lille og nem at have med, når man tager ud og scrapper. 
Jeg har stadig min højt skattede E-bosser som snurrer lystigt på værkstedet, men har længe haft et ønske om, at få en maskine, som ikke fylder så meget og heller ikke vejer så meget som E-bosseren. 
Vi tager af og til i sommerhuset og her er E-bosseren noget tung at slæbe med, men nu har jeg fundet det perfekte alternativ.


Her ses vidunderet og den er allerede afprøvet mange gange!!! 
Jeg har brugt mine dies fra Marianne Design, X-cuts, Joy og Spellbinders uden problemer.
Selvfølgelig kan den ikke klare de allerstørste dies i f.eks. A4, men målene på pladerne der følger med er 11 x 21 cm, så alle de almindelige dies som jeg oftest bruger til kort passer perfekt!!


Her ses et foto af maskinen med de forskellige plader der naturligvis følger med. 
( Og jo, den kan både standse og embosse )
Maskinen kører let og selv for mig med muskelgigt er der ingen problemer...(men sig det ikke til min søde mand...han mente ikke jeg kunne arbejde med andet end E-bosseren som jo er elektrisk, og derfor fik jeg den..) 

Jeg ved at Gavlhuset har maskinen på tilbud på søndag, når der er Scrap og kort i butikken, så er du blevet fristet er det en køretur værd!!

Tusind tak fordi du kiggede med 
og på gensyn her på 
Kreastil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar