søndag den 1. juni 2014

Stilhed...før stormen..:-)

Stilhed....før stormen...:-)

Hvor har der været stille her på bloggen de sidste par uger og det er jeg selvfølgelig ked af, men nu vender jeg tilbage igen med en masse nye ideer...
Jeg havde jo egentlig valgt at blive hjemmegående husmor og MOR med meget stort M i det næste stykke tid og det var på det tidspunkt at ideen om bloggen tog sit tag i mig...men det er som bekendt ikke altid at ens planer kommer til at følge den vej som egentlig var udstukket.
Jeg stak nemlig hovedet ind på min yndlingsarbejdsplads og sagde frejdigt at de bare kunne ringe hvis de fik brug for mig og dagen efter stod jeg med en vagtplan på 37 timer..og hvor er jeg bare vildt glad for det!!!!!
Jeg elsker den børnehave og de fantastiske kolleger og ikke mindst ungerne som altid er klar til at begynde dagen med et godt grin. 
Nu er det dog ferietid/forlænget weekend og jeg har en masse nye ideer i ærmet til dem der forhåbentligt stadig gider læse med.

Jeg fik en ide efter at have surfet rundt på nettet hvor jeg ofte finder ny inspiration..
Jeg har en kæmpe bunke papirposer liggende og ville så gerne bruge dem til noget sjovt og da jeg så samtidig fandt næsten samme pose på en tur i Gavlhuset så var det jo oplagt at prøve at lege lidt med dem.

Her kan I se resultatet af legen



Jeg har ganske enkelt foldet bunden op på posen og limet den fast i begge sider. På den måde opstår der flere "lommer" hvor jeg har lavet flere forskellige kort til at sætte i "lommerne".
Posen har jeg dekoreret med forskellige blomster og blade i samme farver som papiret.
Jeg har også leget med sværte og lidt crispybånd.

Der kommer en mere uddybende forklaring med flere billeder senere men jeg har lavet flere forskellige typer af dette kort og dem får I lige først.

Tusind tak fordi I kiggede med
og på gensyn her på
Kreastil

Husk at jeg bliver noget så glad for kommentarer både her og på Facebook:-)

3 kommentarer:

  1. Hej Lena, det super godt ud, glæder mig til flere billeder :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du har overskud til at lære os andre nye ting. Er altid spændt på hvad du får lavet så vi kan blive inspireret til selv at lave nyt.

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer!! Jeg er netop kommet hjem efter 3 døgns koloni med 65 børnehavebørn så jeg skal lige lande (og sove:-) ) så skal I nok få mere nyt her på Kreastil.. Glæder mig til at høre fra Jer igen

    SvarSlet