søndag den 15. juni 2014

Overspringshandlinger...


I dag har jeg brugt det meste af tiden på overspringshandlinger...
Her i huset har vi taget en forfærdelig, men også nødvendig beslutning og i morgen aften skal vi sige farvel til vores ældste og højtelskede gamle hund Ankie.
Og når en så frygtelig beslutning er taget, så er der kun et tilbage at gøre og det er at vente. En ventetid som jeg næsten ikke kan holde ud og derfor er dagen blevet brugt på en hel masse andet end det den oprindeligt var tiltænkt.
Jeg har ordnet vasketøj og nusset hund bag ørene, slået græs og nusset hund bag ørene, ryddet op og nusset hund bag ørene, og ryddet op i kreahulen og ...nusset hund bag ørene. 
Og alligevel er det lige som om det bare ikke er helt nok..
Jeg har ikke kunnet koncentrere mig om noget som helst og kan det faktisk stadig ikke..
I morgen venter en lang dag i børnehaven og så det uundgåelige bagefter.. 
Derfor kommer der nok også lige til at gå et par dage, før I hører fra mig igen her på bloggen, men jeg håber, at I alligevel vil kigge forbi og følge med igen når jeg bliver klar.
Indtil da, på gensyn til Jer alle
her på Kreastil

2 kommentarer:

  1. Kære Lena. Kan godt forstå det har været en svær dag idag. og en svær og lang dag i morgen. For Ankie er en rigtig lækker gammel hund - men han tid er nok også kommet dertil hvor den rigtige beslutning er taget. Jeg sidder og skriver dette mens tårene triller ned af kinden på mig- for det er jo mit dejlige afkom, Og jeg elsker ham over alt på jord lige som alle de andre hvalpe vi har lavet. Er glad for vi havde den glæde at passe ham i vinter. Vi I godt ta et god billed af ham inden I sender ham i hundehimlen - så jeg har et sidste billed af ham. Knus og mange tanker til jer i morgen aften. Knus Per og Jette

    SvarSlet
  2. Jeg sidder og bliver helt rørt! Det er frygteligt at vente, når man har taget den endelige og uundgåelige beslutning, at nu skal ens elskede hund have fred. Jeg føler virkelig med dig, selv om jeg ikke kender dig.

    Mange kærlige tanker til dig.

    SvarSlet