søndag den 29. juni 2014

Vi begynder at trække vejret igen...

Så begynder vi igen at trække vejret lidt mere normalt her i familien.
Nu er det 14 dage siden vi sagde farvel og roen begynder igen, at finde bo i vores hjerter og vi kan snakke om og mindes den gamle hund uden alt for mange tårer. 
Savnet er her stadig, men det var den rigtige beslutning og nu glæder vi os over, at have haft ham i vores liv.


Det betyder også at jeg igen kan finde kreativiteten frem og lege lidt i hulen...
Den anden dag fik jeg en udfordring... lav et kort som passer til en "Ja, vi elsker hinanden-fest". Om det er en bryllupsfest eller ? det vides ikke, men kort skulle der til og jeg gav gerne et forsøg eller 2...
Jeg ville gerne lave et anderledes kort og fik ideen om et kort, der kunne åbnes som et skab og så skulle der selvfølgelig leges. Det gør jeg ofte med et helt almindeligt stykke a4, som jo ikke er så dyrt og så omregnes ideen til mit karton, når engang jeg tror på at det kan lykkes :-)

 
Her ser I kortet når det er lukket og Ja!! det blev meget romantisk men det var lige ideen denne gang. 
Sløjfens ender er gemt under de 2 rød/hvide forstykker som er limet på "lågerne".
Hjertet er lavet i mange lag, dog uden 3d puder imellem da det ellers ville blive alt for højt.


Her er sløjfen bundet op og kortet er åbnet.. 
Jeg har valgt, at lave et ekstra kort, som ligger løst indeni for at gøre det lettere at skrive i. Man kan måske godt skrive på "bunden" af kortet, men jeg synes, at det ekstra kort passer fint og giver lidt mere liv når det åbnes.


Jeg brugte det samme slags bånd i toppen af det ekstra kort, som udenpå, for at skabe en helhed og synes, at det lykkedes fint..

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på 
Kreastil


Husk I er altid velkommen til at kommentere og spørge ind til de forskellige modeller fra bloggen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar