mandag den 21. april 2014

Scrap og kortdage i Gavlhuset


Gavlhuset er på banen med et nyt tiltag og jeg synes bestemt at I skal fristes!!
Gavlhuset afholder simpelthen Scrap og kort-dage i maj og her er den fine invitation.
http://www.gavl-huset.dk/Files/Images/Kursusbilleder/scrap%20og%20kort%20til%20kalender.JPG 
Jeg ved fra pålidelig kilde, at der allerede er rift om pladserne specielt den 25 maj (som i øvrigt er min 18 års bryllupsdag:-) ) så hvis Du er fristet og vil med, er det en rigtig god ide at melde dig til i en fart!!!! 
Jeg skal jo med begge dage og jeg er helt sikker på at det bliver helt fantastisk hyggeligt..og mon ikke der også kommer en masse nye ting med hjem til kreahulen...Jeg har i hvert fald spottet noget af det nye Bo Bunny papir og et par andre spændende ting som jeg bare ikke kan leve uden:-)

Husk nu at der er plads til både "nye" og "gamle" scrappere og kortmagere. 
Jeg er helt sikker på at alle deltagere er mere end glade for at fortælle og forklare om netop deres interesse, ideer og metoder.   

Det kunne da være lidt sjovt at høre hvor mange af Jer læsere/følgere som vil med, så skriv det gerne i en kommentar herunder.

Tusind tak fordi I læste med 
og på gensyn her på 
Kreastil

og til scrap og kortdage i Gavlhuset!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar