mandag den 7. april 2014

Gavtyv


Nu fik I en meget lang smøre her i weekenden så i dag snupper vi et hurtigt projekt..
Jeg sad med et skønt billede af en lettere snavset dreng, som var på oplevelse i en nyanlagt have, og det skulle da have et godt LO.


Jeg fandt, som altid, en god bunke materialer frem, for jeg synes det er rart, at kunne vælge ud uden, at skulle lede efter de forskellige dele undervejs. At jeg så altid sorterer flere ting fra under processen  gør ikke så meget.


Mit 1. udkast/grund-ideen så sådan her ud, men det blev næsten lidt for pænt, så jeg fandt min paperdistresser fra Tim Holz frem og raspede lidt i de forskellige kanter.


Jeg synes, at den er både let og sjov at lege med og man får bare et skønt udtryk, når ikke alle kanter er helt skarpe.



Jeg rodede lidt rundt mellem disse to løsninger men synes at den 1. blev lidt for fersk og det var ikke helt det jeg gik efter i dag. Som I kan se har jeg også leget  med lidt maskingtape forskellige steder så slutresultatet blev således.



Tusind tak fordi I kiggede med
og på gensyn her på
Kreastil



1 kommentar: