mandag den 14. april 2014

Studio Light

Jeg er simpelthen fuldstændigt vild med det nye papir fra Studio Light og I skal da have lov til at få et lille kik på hvad et par timers arbejde blev til.
Jeg ved godt, at ikke alt fra Studio Light er kommet på Gavlhusets webshop endnu, fordi det er så nyt, men tag endelig en tur forbi butikken og find det rundt omkring på hylderne.
 Det er bestemt en køretur værd!!!


Jeg har brugt et ark fra Studio Light serien der hedder Vintage Line som bund,
et brunt ark fra American Carfts som stor matte, 
endnu et ark fra Studio Light Vintage Line serien med de fine postkort i forskellige størrelser, et par tags fra et diecut ark igen fra Studio Light Vintage Line serien (åhhh hvor jeg elsker når man kan få materialer som passer sammen i serier!!!) 
Lidt maskingtape, et stykke Crispy bånd i en brun nuance og bogstaver fra en gammel die jeg havde liggende.
Og vupti mit LO var færdigt...

Mon ikke der kommer mere fra Studio Light i de nærmeste dage, jeg tror det:-)

Med ønsket om en skøn kreativ påske til alle.

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jeg er vist blevet lidt småforelsket!!! håber I har en dejlig påske..

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak. Ja det var en sjov proces!!

      Slet