tirsdag den 15. april 2014

Sommerfugle i maven...

Nu har sommerfuglene taget bo i min mave!!!

Jeg er simpelthen så heldig at jeg har fået lov til at lave et kursus i Gavlhuset, hvor jeg skal lære andre hvordan man let kan lave de sødeste æske-telegrammer/boxkort som jeg har skrevet om tidligere. 
Der ligger allerede et par eksemplarer af æsken i Gavlhuset, men I kan også se en helt masse billeder i et af de andre indlæg på bloggen.
Kurset er nu slået op på Gavlhusets Kursusliste og jeg håber selvfølgelig på fuldt hus..
Jeg har brugt de sidste dage på at finpudse teknikken og har også fået lavet en skriftlig vejledning til deltagerne så alle kommer sikkert i mål, så nu venter jeg spændt på at høre hvor mange der har lyst til at være med. 

Indtil da har jeg hygget mig i hulen med en bunke nostalgi og skønt papir og I skal lige have et kig med..
Jeg har endnu en gang fundet et par skønne billeder af den ene af vores dejlige hunde.
De fylder rigtigt meget i familien på den gode måde og heldigvis har vi mange billeder af dem.

Jeg valgte et par af de skønne ark fra Maja Design og en grå karton fra American Crafts.
Den fine bort øverst på begge LO er faktisk bare bunden fra hver ark som ofte er rigtigt flot hvis man bare kigger efter og ikke smider den ud..
Så er der lidt Crispy bånd og de skønne sommerfugle er lavet med en die fra Joy
og hulmønstret på de lyserøde borter er lavet med en puncher fra Fiskars.


Meningen er at de 2 meget ens sider skal sidde ved siden af hinanden som et dobbelt LO.


Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på 
Kreastil 


Og forhåbentligt til kursus i Gavlhuset i Haverslev:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar