lørdag den 26. april 2014

Et rigtigt forårsbryllup..


For et stykke tid siden fik jeg en bestilling på et par kort til et rigtigt romantisk forårsbryllup.
At jeg samtidig kender både brud og brudgom gjorde jo ikke opgaven mindre spændende og da det fine par netop i dag kan fejre deres bryllup i smukt solskin, så synes jeg, at I skal have lov til at se de 2 resultater som jeg fik fremstillet..


  Jeg har brugt det skønne papir fra Pion, en skøn snirkel-die fra Cheery Lynn samt en die fra Marianne som bund og et par små blomster samt et stykke Crispy bånd.
Teksten er det fineste stempel fra Danmore.

På kort nr 2 har jeg haft gang i det romantiske papir fra Maja Design og den samme snirkel-die som på det første kort, endnu et par små blomster og de fineste charms også fra Marianne. De er ikke så lette at se her på billedet, men under den lyserøde sløjfe hænger en lille hjertelås og en dertilhørende nøgle.
Jeg lavede de sidste detaljer med lidt glitterlim fra Stickles og kanten på det lyserøde kort er revet lidt med min paperdistresser.
Jeg synes selv at begge kort blev rigtigt fine og håber at de bliver godt modtaget..

 Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil

2 kommentarer:

  1. Der er da dømt romantik over hele linien :-). Super flot.

    SvarSlet
  2. De er begge rigtig fine - men jeg er da specielt vild med det første kort :)

    SvarSlet