søndag den 20. april 2014

En påskeferie går på hæld...

Så er påskeferien så småt ved at gå på hæld og vi begynder at vende tilbage til normal hverdag igen....og dog!!!!
Tirsdag morgen skal jeg igen på job i min yndlingsbørnehave og Torsdag aften venter mit 1. officielle kursus i Gavlhuset i Haverslev...
Uha hvor jeg glæder mig og samtidig er jeg da også en smule nervøs på den gode måde... kommer der nu nogen og deltager..mon de kan lide mine ideer...forstår de mine instruktioner, eller er jeg en klovn til at forklare...mon de nu hygger sig...og vigtigst af alt mon de har lyst til at komme igen.???
Som tidligere skrevet så er det et kursus i æskekort/boxkort og hvis I skulle være blevet nysgerrige så kig forbi Gavlhusets hjemmeside under kursus eller brug linket herunder og tilmeld jer i en fart..


Indtil da skal I lige have et lille kig på mit sidste LO


 Jeg har brugt et skønt ark fra Bo Bunny og en bunke rester fra min enorme restekasse med papir..
Jeg kan desværre ikke garantere at alt stadig findes i Gavlhuset, da min restekasse jo er mange år gammel. Jeg synes dog at det er synd og skam, at smide rester ud og gemmer dem derfor farvesorteret og bruger af dem ganske ofte.. selv de mindste stumper kan jo give det allersidste på et LO eller kort og med mine forskellige "farvebunker" er det let at finde en stump der passer.

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil


1 kommentar: