lørdag den 12. april 2014

Påskeferie !!!!!!!

Så er der midlertidig påskeferie for familien indtil jeg efter påske vender tilbage til mit elskede vikarjob i verdens bedste børnehave.
Indtil da skal jeg helst have lavet så meget kreativt som overhovedet muligt, så kreahulen er fyldt med lys og hygge og god musik i baggrunden..
Sidst jeg var i Gavlhuset i Haverslev fandt jeg de mest fantastiske scrapark fra, et for mig nyt mærke, nemlig Studio Light. Hold nu op jeg er forelsket og nok også lidt tosset, for jeg kunne da slet ikke vælge, hvad der skulle med hjem, så jeg endte med hele bunken!!
Der er både fine romantiske ark i Tre's chic serien og de lækreste ark i Vintage Line serien, samt de sejeste herrefarver i Industria serien. Tjek det endelig ud i Gavlhusets webshop!!!! 
Samtidig er der kommet nogle skønne matchende Diecuts arkmed forskellige tags, der passer til hver enkelt serie og der er et stort flot udvalg med alle muligheder for, at lave nogle fantastiske projekter.
Jeg glæder mig ihvert fald til at komme igang!!!! 

Allerførst skal I dog have et lille kig på det sidste scrap-ark som jeg fik lavet, inden min arbejdsplads tog alt for meget af min fritid:-)

Jeg har et par drenge som elsker fart og når nu ikke de konstant kan have ski under fødderne, må man jo udfordre sin fartdjævel på anden vis.
Derfor har de gennem et stykke tid kørt Quadcross på vores egen græsmark. Her er et par billeder af yngste-øglen i hans udstyr, for selvom han ikke er så stor, så skal udstyret være i orden.



Jeg legede med både maskingtape, brads som knapper, og lidt papirrester og et DCWV alfabet.
Grundpapiret er som altid American Crafts.

Tusind tak fordi I kiggede med
og på gensyn her på
Kreastil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar