onsdag den 2. april 2014

Torsdag med solskin

Nu skal der til at ske lidt nyt her på bloggen, så derfor har jeg fundet en anden skøn blog som er fyldt med fantastiske farver og ideer...
Navnet er Photomusen og jeg synes bestemt at I skal tage en tur forbi og tjekke den lækre blog. Lige nu har hun også gang i en fantastisk "giweaway". og hvem vil ikke gerne have fingre i den lækre pakke?? 




Jeg blev i hvert fald i ekstra glad forårshumør da jeg så de smukke farver og tænkte at I også skulle have mulighed for at være med.


2 kommentarer:

  1. Tusind tak fordi du deler! Og tak for dine pæne ord om min blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da så lidt!!! Det er jo nogle virkeligt flotte ting du laver og så er jeg helt vild med alle dine skønne farver i dine ting: Det kan man kun blive rigtigt glad af at læse om og blive inspireret af.. Ønsker dig en herlig dag

      Slet