mandag den 31. marts 2014

Sommerlængsel


Her i familien holder vi rigtigt meget af, at holde sommerferien indenfor landets grænser og hvad er mere sommerligt end en skøn jordbærtur...
Vi tog afsted en skøn solbeskinnet sommerdag sidste år og tilbragte nogle gode timer på den lækreste jordbærmark med den dejligste mavepine til følge.
Ungerne kunne slet ikke lade være med at overgå hinanden i, hvor store og flotte bær de kunne finde og der kom adskillige kilo med hjem til både dessert og fryser. 

Selvfølgelig skulle sådan en oplevelse foreviges og da jeg elsker at lege med min iphone og et program der hedder hipstamatic kom der dette fine resultat ud af det.


Jeg fandt et lækkert rødt ark fra American Crafts og et med prikker fra en gammel juleserie fra Karen Marie, samt 2 skøøøøøønne ark fra Fancy Pants Designs Summer Soiree serie.
Jeg kunne slet ikke stå for de klare farver og da der var de skønneste Title Strips på det ene og nogle tilsvarendene Cards på det andet, var det jo supernemt at lave et rigtigt sommerLO.



Jeg brugte dobbeltklæbende tape til LO og da jeg altid opbevarer mine LO i enten store cellofanposer eller i et album, så behøver jeg ikke bruge ret meget tape før det fint hænger sammen.
Jeg bruger næsten altid mit høje arbejdsbord, når jeg laver et LO, fordi jeg har god plads og fordi jeg kan bruge de helt store skærepladers mange linier som "hjælpelinier", således at hele LO'et ikke bliver skævt.
Der kom ikke mere pynt på overhovedet, så det her er nok et af de hurtigste LO jeg nogensinde har lavet og alligevel synes jeg, at resultatet er blevet som planlagt.


Hov!! jeg glemte helt at fortælle, at jeg lagde 3D puder under de 3 smalle borter på LO'et for at få lidt "luft" i resultatet. Det er vist noget svært at se her.

Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil





2 kommentarer:

  1. Så fint! Sikken sommer stemning det gir

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte LO du får fremstillet :-) De altid så lækre i farverne :-) Kh

    SvarSlet