mandag den 24. marts 2014

Kan et kort lavet med chips mon spises??

 
Ja det kunne det måske godt, men ikke med disse lækre chips!!
 
Jeg fandt nogle poser med chips da jeg sidst var en tur i Gavlhuset og de måtte da med hjem i hulen. Jeg forestillede mig at de både kunne bruges på kort og på LO, så det var med stor spænding at jeg tog hul på den første pose, da jeg satte mig med en skøn veninde i går og lod nullermænd være nullermænd og i stedet lod timerne flyve i det dejlige selskab.

Jeg havde en kasse fra Tim Holz liggende med de sjoveste grungeboards og da de havde fået en omgang sort mementosværte sad jeg med de fineste tal i hænderne..
(Der er 171 dele i pakken og der er både tal og forskellige tegn så der er en masse muligheder.)
 
Når nu jeg havde sværtet tallene sorte var det jo nærliggende at tage hul på den sorte pose chips og se hvad jeg kunne få ud af den og sikke en bunke fine blomster og prikker der væltede ud!!!

Så var det bare om at få de forskellige dele placeret og da jeg gerne ville have lidt dybde i kortet brugte jeg 3D klæbepuder i forskellige tykkelser. 
Man kan også med lidt forsigtighed lime enkelte af blomsterne ovenpå hinanden hvis ikke man har flere tykkelser af klæbepuder.
Der kom også lige et par stykker washitape under tallene og her kan I så se det færdige resultat.



Tak fordi I kiggede med
og på gensyn på
Kreastil
 

1 kommentar: