mandag den 17. marts 2014

Seje drenge skal også have en hilsen.

I skal da ikke snydes for en drengeudgave af Build a Book projektet.
Her er der ikke noget med fjer og fine blade....næ nej!!

Råt papir med guitar, sølvfolie fra restekassen og klare farver på papiret fra Bisous.

Forskellige større og mindre tags også fra restekassen og den seje guitar-die fra Joy som jeg har brugt på forsiden af bogen.
 bogens kanter er blevet farvet med den lækre sværte fra Memento. 

Den findes i rigtigt mange farver og jeg synes, at den er ekstra lækker med den fine spids, som gør det dejligt let, at sværte de steder hvor det ellers kan være svært, at komme til uden at få sværte ud over det hele. 

Jeg ved godt, at jeg af og til, vil henvise til "restekassen" og det er selvfølgelig ikke altid til at garantere, at netop denne vare findes i Gavlhuset, men det er simpelthen fordi Lene har en kasse med de fineste forskellige rester i, til yderst rimelige priser og jeg må tilstå, at jeg aldrig kommer hjem uden, at have stået på hovedet i kassen. 
Det kunne jo være at der var kommet noget nyt i den siden sidst, som jeg ikke kan leve uden:-).
Så når I tager forbi Gavlhuset næste gang så husk at stikke næsen i kassen!!

Tak fordi I kiggede med idag
og 
på gensyn på Kreastil.

6 kommentarer:

  1. endnu et fantastisk værk fra dig. Fortsæt endelig det giver glæde og inspiration. Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker mange gange for roserne:-) Det er jo netop det der er målet/ideen med bloggen, at den skal kunne give lidt inspiration, og hvis den så samtidig glæde,r så er jeg jo mere end tilfreds.. Hav en fortsat god dag.

      Slet
  2. Svar
    1. Tak ja lidt cool er de drenge jo:-)

      Slet
  3. Flot bog. Ser ud til at være en god sværte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er simpelthen så lækker og samtidig virkelig holdbar!! Har leget lidt med den igen i aften men det må I se resultatet af senere :-)

      Slet