torsdag den 27. marts 2014

Et forårskort med Karen Marie

Lad os bare slå fast at Karen Marie Klip har noget ganske særligt papir!!!
Der er så mange fine mønstre som kan matches på kryds og tværs og jeg bruger det både til scrap, kort og smykker.. og så tænker du sikkert at jeg da må have skrevet forkert men nej man kan faktisk godt lave nogle meget fine smykker af nogle af de fine lasercuts som findes, men dem må I se en anden dag..
Idag blev det til et lidt forårsagtigt kort i de fineste lyse farver fra den pastelfarvede Classic collection.


Jeg blander ofte de forskellige materialer fra Karen Marie og er ikke bange for at klippe i de store 30x30 ark hvis der er noget godt som jeg kan bruge. 
Jeg gemmer altid alle mine rester opdelt efter farver for så er det dejligt nemt at finde materialer frem næste gang jeg går i "hulen" til et nyt projekt. 


Denne gang valgte jeg et stykke sandfarvet karton med en flot ramme på som bund og så nogle meget spinkle blomster fra et lasercut, samt en såkaldt perleclips som egentlig kan bruges både som bordkort eller servietring..
Alle de forskellige dele er sat på med Karen Marie limen som jeg også skrev om i går. Den har en meget tynd spids, så det er nemt at lime selv helt fine motiver fast uden at få smurt lim overalt.

Til sidst limede jeg små fine halvperler på de spinkle blomster og her brugte jeg den sjove hvide blyant som I kan se på billedet..
Den har sådan en form for viskelæderspids som gør, at man let kan samle halvperler og rhinsten op med den og så placere dem ganske præcist.
Når den af og til bliver slidt og ikke klæber så godt længere, så får den bare en tur i blyantspidseren og så er den så fin som ny :-)


Her ses så det færdige resultat af dagens anstrengelser. 
Husk at næsten alle projekter her fra Kreastil kan ses i Gavlhuset i Haverslev.


Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil


Ps smid gerne et like eller en kommentar så bliver jeg noget så glad :-)

2 kommentarer:

  1. Flot kort og nogle gode farver. Jeg har været i Gavlhuset og de har meget fint papir. Desuden er der masse af forskelligt tilbehør og værktøj, så det er bare fantasien der sætter grænsen. Tak for en super blog :-)

    SvarSlet
  2. Velbekomme!! og ja Gavlhuset er virkelig et sted for scrappere og andet godtfolk!! Der er bare så mange fine ting til scrap, kortmageri, patchwork, dukkehuse og smykker for bare at nævne lidt af de forskellige varegrupper der er. Det er bestemt en god køretur værd!!!

    SvarSlet