onsdag den 26. marts 2014

Et par gule guldklumper

Selvfølgelig skal der også laves et LO med mine dejlige hunde.
Her i familien er vi så heldige, at have 2 dejlige golden retrievere på henholdsvis 3 og snart 14 år.
En lille prinsesse ved navn Kora og en rigtig gammel glad dreng som af og til lystrer navnet Ankie. 
Jeg synes, det er rigtigt sjovt at forsøge, at fotografere dem og helst når de uvidende bare trisser rundt eller når de leger.. 


Kora har på dette billede fået øje på vores kaniner, som løber rundt i bunden af en stor voliere og hun har stået dybt hypnotiseret de sidste 10 min før jeg tog billedet af hende..
Gamle Ankie har fundet en sjov bold og selvom han måske ikke gider løbe efter den, så står der alligevel filur i øjnene på ham og man kan godt glemme alt om, at han giver bolden fra sig frivilligt.


Når jeg begynder på et LO så finder jeg alle de materialer frem, som jeg har i de farver, som jeg mener, at jeg skal bruge. Jeg forkaster ofte en hel masse undervejs og forsøger, at holde mine LO så enkle som overhovedet muligt.
Her er det bl.a materialer fra American Crafts og Heidi Swapps.
  
Jeg synes også at det kunne være sjovt, at lave hundenes navne i en alfabet-die fra x-cut og så ellers lege lidt med linjerne i selve LO'et.
Jeg bruger ofte limen fra Karen Marie klip da den er utroligt let at arbejde med. Den tørrer hurtigt og er meget drøj i brug og hvis man er en smule hurtig kan man sagtens flytte rundt med papiret/kartonet hvis ikke det ligger præcis der hvor man har lyst. Desuden tørrer den usynligt op og den trænger heller ikke igennem papiret.

Her kan I se det færdige resultat. 
Jeg synes at det er lykkedes godt at holde ro på LO og samtidig skabe helhed med de materialer som jeg fandt.


Mange tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på 
Kreastil







2 kommentarer:

  1. Sikke fine guldklumper og gode farver i LO

    SvarSlet
  2. Mange tak Malene!! Ja de har en ganske særlig plads her hos os de 2 ;-)

    SvarSlet