søndag den 30. marts 2014

En lille glad dreng


Da min ældste dreng skulle døbes havde vi selvfølgelig en masse ønsker for og til ham og et af de helt store var en gyngehest som Tigerdyret. 
Den fik han af bedsteforældrene og den blev en højt skattet kammerat. Den fik de vildeste og mest våde kys og kram og han kunne sidde der i timevis og gynge.
Da han blev storebror blev Tigerdyret ærbødigt foræret til lillebror og han blev heldigvis ligeså glad for den som storebror og selv i dag står Tigerdyret her i huset, hvor den får et kærligt klap, når en af drengene går forbi.
Her har jeg fundet et af de bedre billeder af barn og Tigerdyr og selvfølgelig skulle det scrappes!!
 
  
Jeg fandt et lækkert stykke 30x30 fra American Crafts og et par rester fra et gammelt projekt.. 
Og jaja jeg ved godt, at jeg har mange rester, men det er en god måde at få brugt stumper på og jeg synes, at det er mere vigtigt at farverne matcher end at hele LO'et altid skal være lavet af nye hele ark.
Derfor er mit lager af rester også stort og indholdsrigt og jeg har aldrig svært ved, at finde ting der passer sammen. 
Sidst jeg var i Gavlhuset i Haverslev fandt jeg de fineste små klistermærkeark i blå, sort og rød med både tags og tekster til kun 2 kr. stk, så de måtte bare med hjem og her var der lige et par stykker der passede perfekt..
Det er altså en rigtig god ide, at tage sig god tid til, at kigge i alle krogene i butikken, for man finder altid nogle supergode ting til helt fine priser :-)
Overskriften på LO'et er lavet med et af grungeboardsene fra Tim Holz som har fået en gang sværte fra Memento og så har jeg igen brugt min elskede E-bosser med en alfabet-die.
Måske er der også nogle som genkender det sjove Crispy bånd , hvor jeg lige fandt en stump i orange som passede til Tigerdyret.
 
Tusind tak fordi I kiggede med 
og på gensyn her på
Kreastil
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Super fin :-) Kan godt forstå at tigerdyret stadig bliver klappet en gang imellem, han er da også bare skøn :-) Super skøn billede :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint.....:-)
    Drengene kommer til at sætte pris på den megen tid og kærlighed du har lagt i at forevige deres fortid ( sammen med deres far ;-) )

    SvarSlet
  3. Tak til jer begge for kommentarer. Ja jeg håber da, at der er nogen som kommer til, at sætte pris på det arbejde, for jeg synes bestemt at det er supersjovt at lave!! Håber ikke at jeg løber tør for gode ideer og billeder foreløbigt:-)

    SvarSlet