tirsdag den 15. marts 2016

Er der mon stadig liv på mars??

Ja!!! min blog har nu ligget stille i godt et år og jeg må tilstå at jeg efterhånden har lidt dårlig samvittighed men nu skal det være...!!

I det forgange år er der sket mange forandringer i livet her og af og til må man prioritere både tid, energi og projekter og her faldt bloggen altså over i kategorien af sekundære ting. Jeg arbejder nu fast (på deltid) i Gavlhuset i Haverslev som er den skønneste hobbyforretning i nordjylland. Vi har et kæmpe udvalg af materialer til scrap, smykkefremstilling, patchwork og almen hobby. Det vælter konstant ind med nye spændende varer og jeg synes selvfølgelig at varerne til scrap er de mest spændende. Det giver mange nye ideer og behov da jeg MEGET ofte støder på nye ting som jeg bare ikke kan undvære, men på den anden side så kan jeg jo også hele tiden følge med i alle de nye trends og teknikker...Lidt en udfordring for en trængt økonomi, men det kaldes en udfordring.. og ikke et problem..:-)

Nå slut med snak!!

Her er et par eksempler på hvad jeg har lavet af kort gennem det sidste års tid...











Dette er de sidste nye kort som jeg har lavet og de næste dage vil jeg forsøge at lave lidt af et tilbageblik kort-mæssigt for det sidste år..

Tusind tak fordi du læste med og på gensyn her på Kreastil..

søndag den 22. marts 2015

Hovsa 2 indlæg på samme dag!!!

Da først rengøring og tøjvask i helt stor stil var overstået blev det tid til at lege lidt og her er resultatet..


Jeg har leget med et kors fra Marianne Design og en snirkeldie fra samme.. Da jeg i går var til Kort og scrapcafe i Gavlhuset havde Lene fået det lækreste gaze hjem og det har jeg længe gerne ville lege med, så det var en af tingene der kom med hjem i tasken.. Kanten på den lyserøde matte er revet med min distresser fra Tim Holtz og så har kortet fået en hurtig syning fra min symaskine.. Jeg kan godt lige at blande både det rå og slidte med det lidt mere feminine og synes godt at kortet her kan bruges til eksempelvis en konfirmation..

Tak fordi du læste med og på gensyn her på Kreastil

Give away hos Gavlhuset.

Gavlhuset har fået sin egen blog og de lægger ud med stil....
Se bare en utrolig lækker give away som de vil forkæle os med.




















Jeg er bestemt frisk på at deltage og synes at I også skal tage en tur ind på bloggen og læse med i fremtiden.
Jeg er helt sikker på at der kommer mange spændende ideer og måske også flere forkælelser :-)

Iøvrigt deltog jeg i deres skønne arrangement som de kalder ¨Kort og scrap-cafe¨her i går og hvor var det dog en dejlig dag..  En masse snak og grin og gode ideer blev udvekslet, og mon ikke der er ligeså god tilslutning til næste gang vi mødes... Hvis du vil med så er det den 11. april fra 10-15 i Gavlhuset


Tusind tak fordi du læste med og på gensyn her på Kreastil

Husk jeg bliver så glad for kommentarer..:-)