tirsdag den 15. marts 2016

Er der mon stadig liv på mars??

Ja!!! min blog har nu ligget stille i godt et år og jeg må tilstå at jeg efterhånden har lidt dårlig samvittighed men nu skal det være...!!

I det forgange år er der sket mange forandringer i livet her og af og til må man prioritere både tid, energi og projekter og her faldt bloggen altså over i kategorien af sekundære ting. Jeg arbejder nu fast (på deltid) i Gavlhuset i Haverslev som er den skønneste hobbyforretning i nordjylland. Vi har et kæmpe udvalg af materialer til scrap, smykkefremstilling, patchwork og almen hobby. Det vælter konstant ind med nye spændende varer og jeg synes selvfølgelig at varerne til scrap er de mest spændende. Det giver mange nye ideer og behov da jeg MEGET ofte støder på nye ting som jeg bare ikke kan undvære, men på den anden side så kan jeg jo også hele tiden følge med i alle de nye trends og teknikker...Lidt en udfordring for en trængt økonomi, men det kaldes en udfordring.. og ikke et problem..:-)

Nå slut med snak!!

Her er et par eksempler på hvad jeg har lavet af kort gennem det sidste års tid...











Dette er de sidste nye kort som jeg har lavet og de næste dage vil jeg forsøge at lave lidt af et tilbageblik kort-mæssigt for det sidste år..

Tusind tak fordi du læste med og på gensyn her på Kreastil..

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage��. Kram herfra.

    SvarSlet
  2. Flotte kort, og pyha for et arbejde du har fået, kan huske der var en der engang dage til mig at meget af hendes løn blev udbetalt i matrialer 😄😄😉

    SvarSlet
  3. Flotte kort, og pyha for et arbejde du har fået, kan huske der var en der engang dage til mig at meget af hendes løn blev udbetalt i matrialer 😄😄😉

    SvarSlet