lørdag den 7. marts 2015

Lidt nyt....

I dag har jeg hygget mig med lidt nye ideer til den kommende "Kort og scrap-cafe" i Gavlhuset.. 
Der skal jo findes et par nye modeller og som altid er Pinterest en god inspirator. Jeg har været på hovedet i restekassen, for jeg må erkende at den efterhånden ikke kan rumme mange flere rester og der er så mange spændende nyheder på vej i butikken, at jeg er nødt til at gøre noget.
Derfor kan jeg heller ikke garantere at alt kan findes i butikken,men så må I tage fantasien til hjælp og finde nogle af de mange andre lækkerier...

Først et fødselsdagskort lavet med en masse forskellige maskingtapes og et gammelt stempel☺️



Så et kort som kan bruges i flere anledninger..
Syninger/stikninger på kort er jo meget populært lige nu og her har jeg bare brugt en tynd sort tusch og en lineal. Hjørnerne er rundet af på mit envelope punch board som jeg bruger til meget andet end bare kuverter.



Til sidst får I et kig på min version af et stjernekort.. Det er foldet af et enkelt ark American craft karton og pyntet med papir fra Maja Design og en rest i midten. Blomsterne på fronten er en sød lille die som jeg desværre ikke kan huske hvor er fra..



Og kortet når det er lukket op.



Det var alt for denne gang. Jeg håber at vi ses d. 21 marts i Gavlhuset hvor det skal hygges og snakkes (og måske arbejdes en lille smule😉) 

Tusind tak fordi du læste med og på gensyn her på Kreastil. 


Husk jeg bliver så glad for både kommentarer og spørgsmål..

1 kommentar:

  1. Super flotte kort Lena. Dejligt at du deler så jeg kan blive inspireret <3

    SvarSlet